Kintai Arts
Viešoji įstaiga „Kintai Arts“ buvo perorganizuota iš individualios steigėjos Audros Juodeškienės įmonės „Brigė“. Ji savo veiklą pradėjo 2013 m. „Kintai Arts“ tikslas yra organizuoti pramogų, poilsio, kūrybines, menines ir sporto veiklas, užsiimti viešųjų ryšių ir komunikacijos vykdymu.
VšĮ "Kintai Arts" tinklalapis/Pagrindinės naujienos /Projekto dalyviai koncertavo Kintuose ir Kėdainiuose

Projekto dalyviai koncertavo Kintuose ir Kėdainiuose

Projekto dalyviai koncertavo Kintuose ir Kėdainiuose

Liepos 10 – 11 d. mažuose Lietuvos regionuose – Kintuose ir Kėdainiuose įvyko projekto “Praeities ir dabarties muzika Lietuvos – Islandijos dialoge” dalis – projekto dalyvių koncertai.

Pastarieji koncertai vyko kultūros paveldo objektuose – Kintų didžiojoje evangelikų liuteronų bažnyčioje bei Kėdainių Daugiakultūriame centre – buvusioje žydų sinagogoje. Koncertų metu skambėjo senoji islandų muzika bei dainos, paremtos islandiškomis sagomis, kurias atliko kvartetas Skark iš Islandijos. Projekto dalyviai iš Lietuvos – Naujų idėjų kamerinis orkestras NIKO susirinkusiai publikai atliko šiuolaikinę minimalistinę lietuvių kompozitoriaus Gedimino Gelgoto muziką.

Koncertų finalinėje dalyje pasirodė abu kolektyvai. Orkestro NIKO atlikėjai kartu su kvartetu Skark paruošė bendrą muzikinę programą, sudarytą iš praeities ir dabarties muzikos. Programos pradžioje skambėjo Kėdainių mieste gimusio ir XIX a. gyvenusio bei kūrusio žydų kilmės kompozitoriaus Wolfo Ebanno lopšinė. Klausytojai turėjo galimybę pirmą kartą išgirsti šio, jau pamiršto kūrėjo muziką bei kartu pažinti to meto žydiškąją kultūrą. Koncertų eigoje buvo atliktas garsaus šiuolaikinio islandų kompozitoriaus Daniel Bjarnason kūrinys bei lietuvių kompozitoriaus Gedimino Gelgoto kūrinys. Į koncertus susirinko labai gausi ir įvairi publika, kurioje buvo ir socialinės rizikos grupei priklausantys vaikų globos namų auklėtiniai. Jie turėjo galimybę išgirsti profesionalios šiuolaikinės muzikos, kuri įprastai skamba didžiosiose koncertų salėse bei patirti kultūrinio ugdymo naudą.